02 февруари, 2007

Контрола

С лицевите опори нещата вървят на добре. Интересното е, че с лявата ръка съм по-близо до целта (въпреки че дясната ми е бая по-силна). Това иде от това че тежеста пада в/у лява ръка + десен крак, а десния крак се оказа по як от левия за мое учудване. Все пак краката ги ползвам поравно, не ходя с десния повече отколкото с левия...

С клековете перспективата също е добра - започнах да усещам правилната форма на изпълнение. Остава само да добия силата и баланса за чисто изпълнение.

Виж набиранията изобщо не съм упражнявал. Просто нямам къде. Утре сигурно ще отида на фитнес, но ще правя гърди+трицепс и няма да се възползвам от лоста там :(

--- Други

Малко да се оплача. Последните два дни нещо съм яко неадекватен. Дразня се на себе си и ме избива на агресия. Уикенда го планирам да почивам и дай Боже да се видя на по бира с приятели. Едно от хубавите неща в тези два дни е че се сдобих с бирена мая. Пристрастен съм към нея, много ми се услажда. По дяволите само като написах за нея и .. отидох да си взема :)

ПС Някой ако има идеи за тема на презентация по Основи на управлението да свирка. Аз имам една, ама да видим.

Няма коментари: