11 юни, 2007

Скъсах ухо

Макар че някои от вас вече го знаят :)

Но исках да пиша за уикенда. Нещо като перфектния уикенд се получи. Събота - рано сутрин преди лекциите фитнес. Е рано, рано - 10 часа. После успях само да се обръсна и се метнах на колелото до университета. Лекциите минаха ок. Хапнах обратно у нас и седнах на компа. Един френд организира среща за по биричка и затова не се застоях много у нас. Една бърза бира на Ариана (езерото, скоро ще го пуснат!). После китайски. Хапнахме добре, ама обслужването беше доста мизерно. Оставихме сметката точно до стотинка и предимно в стотинки :) След това за още бира във О!Пишка. А и в китайския пихме бира. Даже имаше няква китайска в менюто и като нищо следващия път ще я пробвам. Щот българската беше под сяква критика.

Неделя, кеф, сиреч спане на спокойствие без да ме будят в 8 часа. Към обяд се сетих че имахме уговорка да караме колела и се чухме с човека и се уговорихме пак среща на Ариана. Там малко мотане и понеже имаше жена с нас, а и по поляните е кално се отправихме към Южния парк, а не към Витоша. Е по пътя скъсах ухото. Близо до чешмичката в Ловния парк. Карах сравнително бавно. Изведнъж усетих как задната гума блокира. Не успях да се пребия заради ниската скорост, ама за малко човека зад мен да ми влезе през задната порта. Разгледах "демиджа" и се оказа че няква клонка е запецнала яко в веригата в обтегача. Съответно веригата е дръпнала обтегача, скъсала е ухото и запратила обтегача в спиците. Ново ухо - 16лв. Яд ме е за спиците. Няма скъсани, ама две три от тях са огънати.

Абе оценявам инцидента като "шанс". Ама ако това ми се беше случило на някое спускане. Като онова от хижата над язовир Панчарево.. не ми се мисли.



А това е въпросното ухо.

Няма коментари: