17 юли, 2007

OK, тук съм

Сесията свърши точно седмица назад. Краят и беше натоварен. Но веднага след нея се хванах на компа да геймя и вече врътнах една игра - спейс сим. За разпускане, не че толкоз съм загорял за игри :)

Такаа имаше напрежение по темата за морето. С кой, кога и колко. Доста от приятелите ми леко ме разочароваха - няма да може да направим заедно едно море. Накрая реших все пак и отивам с една по-отдалечена (географски - доста от тях учат в щатите) компания на Слънчев бряг. Имам едно на ум за тоя курорт. Принципно не си падам по много големи и фраш курорти (да не говорим за скъпи и гъзарски). Та ще видя как ще е там (знам че има рускини!) ;)


Това е от мен. След сесията нещо не ми идва музата, дано почне да ме навестява, като мине още време :)

1 коментар:

Vladimir Tsenev каза...

Ми айде да джиткаме Дота ;) Само да намерим още навити и като имаш време свиркай, аз съм в Скайп.