17 септември, 2008

Ресет Компютърс - не сте коректни!

EDIT: Получих две писма от Ресет - станала е грешка в магазина. Удолетворен съм.
Мерси за бързата реакция!

------------------------------------

Направо ще пейстна писмото което написах преди малко до Ресет Компютърс :

Здравейте,

Днес ходих до магазините ви на Раковска, след като бях проверил цената на един артикул в интернет сайта Ви. Имаше много голяма разлика в цената:

Във интернет сайта ви: DR-400 512MB, PQI - Крайна Цена 28.61лв
("Всички посочени цени са в лева с ДДС и могат да бъдат променяни по всяко време. Цената в лева се определя по курс продава на Булбанк.")

На място в магазина Ви ми събщиха цена 36лв.

Това са 25% разлика, което е доста неприятно. Бих искал да ми разясните на какво се дължи тази разлика и коя цена е вярна.

Благодаря
......



Чакам отговор. Ще обновя поста, като получа такъв.

Иначе - доста се ядосах, най-вече заради заблуждението което (евентуално) правят. Но не по-малко и за загубеното ми време. Откак сменихме офиса губя супер много време в път.

Няма коментари: