08 март, 2007

Празнично

Честит 8ми, драги дами, да сте живи и здрави и тн. А сега по темата. Бях планирал днес да си платя таксата за уни-то. Горе долу знам работните часове на касата и на ъъ секретарките (всъшност държат да ги наричат инспекторки по учебната дейност, но са патици и затова и секретарка им стига)
Та процедурата е проста - плащаш на касата и после отиваш при секретарките. Но като намесим фактора работно време става интересно.
Секретарките - от 8 до 9:30. После от 13:30 до 16.
Касата от 10 до 12 и от 13 до 15.

Видно е че човек не може да си свърши работата в произволно време в даден работен ден. Т.е преди 13:30 и да искаш не може да се оправиш. А и понеже са такива тесни интервали има опашки.
Та това междудругото.

Отивам към един по обяд, наясно с тези особености на националното (държавното, ама да звучи като руските комедии, сещате се кои) работно време. Чинно се нареждам на касата. Даже почти нямаше хора - крайния срок е понеделник - веднъж и аз да се изхитря да платя по-рано ;) И тамън се нареждам и се чува шум отвътре и като по команда вратите на всички кабинети се отварят и дами на средна възраст излизат в коридора. Лафейки си те заключват и бавно се отправят към изхода. Съвзех се и отидох да ги питам и ми съобщиха че ако искам да платя да дойда утре. Слезох долу - секретарките вече се бяха омели.

На връщане от факултета пресрещнах 3ма приятели, които като ги информирах не им стана хич забавно (2 работни часа за тоя дето духа). Е аз съм непукист и щеше да ми е забавно, ако утре (петък) и понеделник нямах изпити и съответно не мога да си платя таксата...

Разковничето е че ректорът казал че днес можело да не се работи много...

Няма коментари: