07 март, 2007

Няма ме

Лол сесия е и съм малко в транс. Не ми остава много време. Е не си мислете че се скъсвам от учене :D
Каних се ама така и не ми стигна времето/силите да напиша Резюме на постигнатото през миналия месец. Целите дето си бях поставил бяха до 1 март и две от тях са изпълнени, но засега няма да кажа кои ;)

Всъшност проблема не е толкова времето ами умората, не се наспивам, не си отпочивам и тн. Тренировките ми също почнаха да страдат. Особено след като поразтегнах мускул на дясната ръка, го раздавам по леко.

Петък изпит, всъшност по-скоро проект. Утре трябва да бягам от работа да си платя таксата. Поделник изпит (тест) + две кофи други бози във Факултета, взимам си отпуска за него. Да не говорим че има яко работа дето сигурно ще я върша уикенда, защото трябва да чакам други хора да си свършат своята част, а пък петък както казах няма да ме има...

Ъъъ сигурно съм изпуснал бая неща ама картинката е ясна - яко хаос и дизордър и липса на време...

Хубаво е че не остава много, а една колежка ми даде добра идея - отпуска след сесията.
Нямам търпение да свърши.

Няма коментари: