23 февруари, 2007

Супер ден

Хохохо. Днес правих презентация. Не помня кога за последно съм правил и съответно се бях сдухал бая. Ама после направо ги размазах ;) Първите два слайда бях супер шпек, но нещо ми стана и се отпуших. Почнах да пускам лафове, да добавям интересна информация и примери и какво ли не... Сигурно съм бога на презентациите :P

Друга радостна новина е че вече правя чист пищов. И с двата крака. Но с обувки. Бос ми е трудно... Странно но изглежда има значение. Почнах да усещам напредък и при набиранията - цяла седмица тренирам като се върна от работа на лоста - с едната ръка здраво стискам лоста, другата хваната за рамото. Ама ще си дам два дни почивка че ръцете ми почнаха да се оплакват :)

Хм ако не ме мързи ще кача презентацията, с някакъв CC лиценз. Макар че тя е по скоро схема на това което говорих, има полезна информация. Темата е "Управление/планиране на времето (Personal Time Management)"

И ще завърша с цитат от тазвечерния чат с един приятел (едно умно дете дето учи в един голем университет до Сан Франциско):
"дебилни моменти - priceless :D"

1 коментар:

SerdjoOliva каза...

еми Ванка ти да не очакваш на първия месец да правиш лицева на една ръка, ти ако не си правил примерно 5 години лицеви и сега почваш пак, бая време ше мине.Почни с нормални серии през ден примерно, и след време промени типа на лицевите, примерно вместо дланите да са ти на ширината на раменете , ги слагай в средата една върху друга, разбираш ли, и така е много по трудно да се правят лицеви, като почнеш по тоя начин да правиш 30+ вече ще си горе долу готов за лицеви на една ръка. То голямата изродия на лицева на една ръка е, че адски много напрягаш лакътя - стави ,кости и е за това си е опасно направо от началото още да почваш да се бориш на една ръка да стане.Горе долу 100 лицеви нормални като се правят, това по трудност се равнява на 20 на една ръка и 50 някъде на оня начин с двете по средата дето ти виках по горе.Ама тебе те помня че беше много як на лицеви, та при тебе тия закони може и да не важат :),може и за кратко да ги отвееш хехе