19 февруари, 2007

Междинни упражнения

Така наричам упражненията които стоят по пътя към трудното крайно упражнение.

За лицеви опори на една ръка:
Искат доста сила и баланс. Едно упражнение е лицеви опори пак на една ръка, но на колената а не на пръстите на краката. Другите са варианти на нормалните лицеви, но усложнени (с цел заякване) - примерно качваш си краката на високо, събираш ръцете си близо до тялото и подобни.

За набиране на една ръка:
Първо започнах да се набирам като с свободната ръка държа китката на набиращата. Като почнах да правя няколко такива минах (и още съм) на следващия етап - свободната ръка държи другата в района на бицепса и рамото. Като почна да правя и по няколко такива се надявам че ще съм готов за чиста.

За клякане на един крак:
Клякане в рамката на вратата - спускане и издигане, като леко си помагам с ръцете. Клякане с тежест - вече правя чисто клякане, но държа (в изпънаните ми ръце) лек дъмбел за баланс, без него ми е трудно.

и за финал ето един хърбав дзвер за стимул
http://www.metacafe.com/watch/152112/one_hand_push_ups/

1 коментар:

SerdjoOliva каза...

бреей ,интересно, тия варианти не са ми хрумвали даже дето ги правиш като междинни.То верно като си дигнеш краката и се прави с по голяма тежест.Маниак си