16 февруари, 2007

В сесия

Йош! Изпит N1 мина. Писах есе на тема "Какво научих от този курс". Смахнато нали. Алтернативата беше да пиша по два въпроса от конспекта. Нетипично за мен избрах есето... :) За изпита си взех един ден отпуска. Дойде ми много добре тая почивка, макар и я прекарах пак пред комп - лекциите ми са в електронен формат. А най-добре ми дойде психическата подготовка за изпита - бях се наточил че ще го взема тоя изпит като куцо пиле домат... ;)

А утре (събота) от 9 часа ни викат за упражнениея. 4 часови извънредни упражнения почващи в 9 сутринта. Тея хора нормални ли са... Ще пробвам да отида около 10. Вечерта ще има смесено парти у един приятел. Смесено щот ние ще осветим новата квартира на домакина, а паралелно некви метъли ще празнуват нечии рожден ден там. Квартирата била голяма :))

От известно време се оглеждам за нов телефон. Камерата не ме интересува, но искам да става за мп3 плеър. Освен това да е нещо сносно като функции. Може би съм един от малкото хора които ползват почти всички фунцкии на телефона си. Стария ми гсм ми служи вярно 3 години и още работи като пушка, но модела му е от 2000-та година. Обмислям вариант - да си взема мп3 плеър и да почакам още половин година, че като гледам сега се сменят поколенията. Примерно Сони Ериксон - с К750(2005) дойде това поколение харудер и все още не са го сменили - новите им телефони дето ги показаха преди седмица само камерета и софтуера (е и външния вид) са им променени общо взето. Освен това следя един интересен проект - OpenMoko- напълно отворена платформа за мобилни телефони базирана на Линукс. Първия телефон (всъшност в/у него се разработва платормата) ще е Neo1973. През март ще започнат продажби за девелъпъри. Определено си струва да се следи.

Няма коментари: